3 Kasım 2014 Pazartesi

Wet N Wild 'Pearlescent Pink' Allık





Geçen Gratis indiriminde aldığım Pearlescent Pink allığı tanıtacağım size bu yazımda :)

     Biraz gül kurusuna kaçan koyu bir pembe,içinde altın ışıltılar var. Wet N Wild allıklarından bana en çok bunu  yakışacağını düşündüm.İçinde minik parıltılar olması da ilgimi çeken bir diğer neden.Genelde allık alırken mat allıklar yerine parıltılı olanları tercih ediyorum.Bu allıktaki parıltılar biraz büyük gibi gözükse de yanağınıza uyguladığınızda kesinlikle öyle bir görüntüsü yok.

     Çok pigmentli bir ürün değil açıkçası bir daha alır mıyım pek sanmıyorum ama şuanda oldukça severek kullanıyorum.Bir de iyimser düşünüp aman çok pigmentli olup çok renk verse belki sürerken çok kaçırcaktım böyle güzel ya diye kendimi avutuyorum :D Diğer Wet N Wild ürünlerinde olduğu gibi bunda da ambalaj sıkıntısı var malesef. Sürekli kırılıp,çatlıcakmış gibi zangır zangır sallanan bir ambalajı var dikkatli kullanmaya çalışıyorum o yüzden.Fotoğrafta da size tam rengi yansıtmaya çalıştım.



Okuduğunuz için teşekkürler..Sevgiler B :)





2 yorum:

  1. Güzelmiş rengi canım güle güle kullan. Bu arada ben takibinizdeyim, sizi de benim bloguma beklerim. Sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teeşkkür ederim :) Blogda bazı sorunlar var en kısa sürede bizde takibe alacağız.Sevgiler...:)

      Sil