14 Ekim 2014 Salı

Flormar Sugar Candy Sweet Grape



     Flormar son yıllarda kendini oldukça geliştirdi.Ürün çeşitliliği ve kalitesi konusunda çok fazla ilerleme kaydetti özellikle fiyat/ürün performansı açısından değerlendirildiğinde harika bir marka haline geldi.Bu ojede Flormarın Sugar Candy serisinden Sweet Grape.

     Havalar soğumaya başlayınca en sevdiğim koyu ojelere geçiş yaptım.Bu ojede hem bordomsu hem de simli olunca bayıldım.Aslında tam bordo değil,kopkoyu bir fuşya içinde pembe-mor-altın simler var.Tek kötü yanı oldukça duru bir oje ve şişedeki rengi elde etmek için 3 kat uygulamanız gerekiyor.Ben tırnağımda 2 kattan fazlasını sevmiyorum ağırlıkmış gibi geliyor bana ama bu rengin güzelliği hatırına sürücez artık :)




Detaylı resimlerde bu şekilde.Okuduğunuz için teşekkür ederim.Sevgiler B :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder