15 Ekim 2014 Çarşamba

Rımmel Lash Accelerator Endless Maskara



     Son zamanlarda youtube videolarında ve instagramda sıkça rastladığım bir rimel 'Lash Accelerator Endless'. Herkes överek bahsediyordu bu rimelden.Hazır rimel ihtiyacım varken watsons bayram indiriminde bir tane aldım.İyi ki de almışım diyorum.Hiç makyaj yapmasam bile illa bir rimel süren biri olarak üründen oldukça memnun kaldım.


     İnce silikon fırçadan oluşuyor.Hacim vermesi için bir şey söyleyemeyeceğim ama uzatma konusunda oldukça başarılı.Zaten rimelinizi bir kaç kat ve kirpik diplerinizden itibaren zig zag çizerek uyguladığınızda kirpik diplerinde yoğun biriken rimel daha hacimli durmasını sağlıyor.


     Bu resim tek kat uygulanmış hali,tabii ben biraz özenerek sürdüm.Ama kirpiklerimde yarattığı etkiyi çok sevdim.

     Bunun birde gövdesi yeşil kapağı siyah bir türü var ama bu benim aldığım 'extra black' ve diğerinden bir diğer farkı ise bunun üzerinde kirpikleri büyüten bir komplex içerdiği yazıyor diğerinde böyle bir ibare yok.Eğer alacağım rimelin daha siyah olanı varsa ben mutlaka onu tercih ediyorum.Normal fiyatı 20 TL ama ben indirimden 12 TL gibi bir fiyata almıştım.

     Okuduğunuz için teşekkür ederim.Sevgiler..B :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder