14 Ekim 2014 Salı

Maybelline Colorsensational Shine Gloss



      Bir kaç sene öncesine göre oldukça az gloss kullanan ben,annemin bu yeni aldığı glossu görünce hemen el koydum :) İlk makyaj yapmaya başladığım zamanlarda herhalde ışıltısından mı pırıltısından mı bilmiyorum ama hep gloss tercih ederdim. O saçların dudaklara yapışmasından fln oldukça rahatsız oluyordum ve şimdi daha çok rujlara hatta mat rujlara yöneldim.Hatta mat rujlara taktım diyebiliriz :)

      Işık sıkıntısından dolayı rengi tam yansıtamadığım için renk belki bundan daha iyi anlaşılır derken bol resimli bir yazı hazırladım sizlere :) Keyifli okumalar..








    
     İçinde minik pırıltılar olan çok tatlı bir nude gloss.Dudakta çok belli olmaz gibi görünse de koyu göz makyajlarına ve hafif makyajlara çok yakışacağını düşünüyorum.Aa bakıyım yeni mi bu nasılmış derken dudağıma sürmemle ben sana yeni alırım bu benim olsun anne demem bir oldu :) 

     Fotoğraflarda renk belli olmadı maalesef ama bu glossa bir bakmanızı öneriyorum.Bir de bunu bare ıtt all'ın üzerinde denedim ki işte o zaman ambalajda gözüken renk tam olarak ortaya çıktı.




Okuduğunuz için teşekkür ederim.Sevgiler B :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder