28 Eylül 2014 Pazar

The Balm Dosyası-1

       Merhabalar kızlar. :) 3 dosyada toplayacağım The Balm yazıma bugün Cabana Boy,Frat Boy,Bahama Mama'yla başlamak istedim.Aşağıda bahsedeceğim ürünler fiyatına göre oldukça kaliteli.İndirimini de yakalarsanız bulunmaz ürünler bence :) 
Hadi daha çok çene çalmadan yazımıza başlayalım... Gülen gözlü gülen yüz



 
Bahama Mama
       Yüz kontürleme işlemi bence iyi bir makyajın olmazsa olmazlarındandır.Burnunuz size büyük görünüyorsa,yüzünüzün daha ince görünmesini istiyorsanız kontür işlemi uygulamalısınız.Kontür yüzünüzün daha ince ve daha şekilli görünmesini sağlayacaktır. Bu işlem için ten renginizden 1 ya da 2 ton daha koyu ve mümkünse mat bir pudra seçmeniz gerekir.Eğer içerisinde parıltılı bir bronzer kullanırsanız istemeyeceğiniz görüntülerle karşılaşabilirsiniz :) Bronzer uygulamasını başka bir postumda daha ayrıntılı bir şekilde fotoğraflarla anlatmaya çalışacağım :) Gelelim bahama mama'nın kontür işlemi için sağladığı kolaylıklara.Tamamen mat bitişli olduğundan kontür işlemi için biçilmiş bir kaftan.Turuncu alt tonunu yüzünüzde kesinlikle görmüyorsunuz.Fakat allık olarak kullanmamanızı tavsiye ederim zira yüzünüzde fazlasıyla koyu kahverengi bir şey görebilirsiniz :)) Bahama Mama'nın indirimsiz fiyatı 32 lira gibi bir şey.Eğer indirim günlerine denk gelirseniz 16 lira gibi bir fiyata Bahama Mama'ya sahip olabilirsiniz.

Cabana Boy
       Oooofffff bu allıkların retro görüntüleri beni benden alıyor :)) Cabana Boy'da bunlardan biri.Pembe,mürdüm gibi bir renk.Beyaz tenlilere nazaran buğday ve esmer tenlilere daha çok yakışacağını düşündüğüm bir allık.Ürün 8.5 gram.Yani size en az 1-2 sene yeter :)) Pigmentasyonu oldukça ama oldukça iyi.İçinde paraben barındırmıyor.Ben aynı zamanda cabana boy'u göz makyajımda gölgelendirme işlemi yaparken de kullanıyorum.Bi deneyin derim kızlarım Gülen gözlü gülen yüzİndimsiz fiyati 33 lira olması gerekiyor fakat ben indirimle 16.5 liraya almıştım :)
 
Gelelim son olarak Frat Boy'a :)
         Frat boy pembe tonlarında bir allık ve içerisinde hafif ışıltıları var.Gramajı cabana boy gibi 8.5 gram.Haa bu arada kızlarım the balm allık,bronzer ve pudralarının içerisinde dışarıda da rahat kullanım sağlayan aynaları mevcut.Ambalajı diğer allıklar gibi karton ama kaliteli,portföy bir çantada bile kendine yer bulabilir :)) Yine indirimsiz fiyatı 33 liraydı sanırım fakat ben indirimle 16.5 almıştım Gülen gözlü gülen yüz




Umarım faydalı olabilmişimdir kızlarım :) Okuduğunuz için çoooooook teşekkürler,kendinize cici bakın.  
Öpüldünüz,
D.Gülen gözlü gülen yüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder