9 Eylül 2014 Salı

Loreal Elseve Mucizevi Yağ

        3 ay önce belime kadar olan saçlarımı sıcaklarında etkisiyle bunalıp uzun küt gibi kestirmiştim ve hazır bu kadar çok kestirmişken,kırıklarım gitmişken saçımı kışa kadar iyice bir bakıma almak istedim.Pek fazla ısı işlemi uygulamamaya ve biraz daha bakım yapmaya karar verdim.Çünkü saçlarımda bi 5-6 senedir açıcı olarak sıvı peroksit kullanıyorum ve bu saçlarımı ciddi anlamda çok kuruttu.Dün akşam instagram hesabımızda duştan sonra düzleştirme sonrası saçımın fotoğrafını yayınlamıştım.İşte benim o kupkuru saçlarımı canlandıran bu yağ Loreal Paris Elseve Mucizevi Yağ'dır.







     Keşke akıl edip saçımın ilk halinide fotoğraflasaydım da karşılaştırma yapabilseydim :( Ben biraz geç keşfettim bu yağı 3 haftadır fln kullanıyorum ama inanılmaz memnunum.Çok büyük bir ambalajı olmamasına rağmen oldukça bereketli bir ürün olduğunu düşünüyorum.Çünkü bir fıs bile fazlasıyla yetiyor.Yapısı çok hafif olduğu için ıslakken arkasından kuruttuktan sonrada üst üste sürsem bile saçımı kesinlikle yağlandırmıyor ve saçımda ağırlık yapmıyor.Kullandıktan sonra o kadar yumuşak oluyor ki ellerim sürekli saçlarımda.Ayrıca mis gibi de bir kokusu var.Sanırım bu yağın en kötü özelliği kokusunun çok kalıcı olmaması ama o kadar da kusur olsun :) Saç bakım rutinim bu yağ ile tek bir ürüne indi.En güzel yanıda nasıl istersem öyle kullanabiliyorum.

- Bazen duşa girmeden kuru saçıma masaj yaparak duşa giriyorum ve normal şampuanlıyorum.Duştan çıktığımda saçlarım hiç ıslanmamış gibi değilde daha nemli oluyor.

- Bazen duştan çıktığım zaman tarama öncesi kuruluğun yoğun olduğu bölgelere ve dolaşıkların çok olduğu yerlere uyguluyorum hem bu sayede dolaşıklarımda rahatça açılmış oluyor bir nevi sıvı saç kremi işlevi görüyor yani.

- Bazen saç tarama işleminden sonra saç balsamıymış gibi uçlarına sürüyorum.

- Bazen ise kuru saçıma parlaklık vermesi için uyguluyorum ki müthiş parlaklık sağlıyor.

Daha ne olsun diyesi geliyor insanın :)



Bu fotoğrafta dışarda güneş ışığında çekilmiş hali.İki resimde saç rengim oldukça farklı çıkmış ışıktan :)
     Sizde birçok ürünle uğraşmak yerine tek bir ürünle pek çok saç probleminizi halletmek ve sağlıkla ışıldayan saçlara sahip olmak istiyorsanız mutlaka bu ürünü denemelisiniz.Normal zamanda 19.90 sanırım ama ben indirimde Watsonstan 9.90 almıştım.
Okuduğunuz için teşekkürler.Öpüldünüz..B :)

2 yorum:

  1. Meraba icinde parfum var sacı kurutmaz mı sızce ılgılenırsenıs cok sevınırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğun bir parfüm kokusu yok.Yazıda da dediğim gibi çok hoş ama malesef çok kalıcı olmayan bir koku.Ben kesinlikle o tarz bir sorun yaşamadım aksine saçımı oldukça nemlendirip yumuşattı.Zaten bu tarz saç bakım yağlarında illa bir koku oluyor ama saçı kurutacağını düşünmüyorum.Sevgiler..B :)

      Sil