13 Eylül 2014 Cumartesi

Mac Fix Plus


     

        Mac fix plus’ı uzun zamandır fazlasıyla merak ediyordum.Fakat almaya bir türlü zamanım olmadı.Daha doğrusu zamanın yanında cildime iyi gelir mi,gerçekten işe yarıyor mu konusunda çok arada kaldığım için bir süre beklemek istedim fakat 2 hafta önce tesadüfen mac’in önünden geçerken dayanamayıp almaya karar verdim J




        Ben büyük boyu yerine seyahat boyunu tercih ettim çünkü önce deneyip işe yarayıp yaramadığını görmek istedim.Gelelim Mac Fix Plus’ın vaat ettiklerine J

1.Sabitlemek
2.CakeyFace’i yanı pudramsı görüntüyü yok etmek
3.Makyajın kalıcılığını arttırmak
4.Daha yoğun pigment uygulanmasını sağlamak

Gelelim şimdide benim ürün hakkındaki düşüncelerime J

1.Sabitlemek konusunda çok fazla başarılı olduğunu düşünmüyorum.Bazen evet gerçekten bugün fix plus fazlasıyla işe yaradı diyorum,bazen ise hiç işe yaramadığını düşünüyorum

2.Cakey face giderme konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum.Pudrayıçok fazla kaçırdığım zamanlar 2-3 fıs fıs fix plus hayatımı kurtarıyor J

3.Makyajın kalıcılığını gerçekten arttıran bir ürünle karşılaşmadım bunca zaman.Fixplus ‘ı alırken bu düşüncemin artık sona ereceğini umuyordum fakat fix plusda da hayal kırıklığı yaşadım.

4.Pigmentasyonu arttırma işini gerçekten ama gerçekten çok iyi yapıyor.Far uygularken daha metalik bir görüntü yakalamak istediğimde far fırçama 2 fıs fıs fix plus sıktığım zaman farım anında metalik fara dönüşüyor J

         Fix plus’ın tam boyunu pudramsı görüntüyü giderme,pigmentasyon konusunda başarılı bulduğum için alabilirim.


Okuduğunuz için teşekkürler.
Sevgiyle kalın D.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder