6 Eylül 2014 Cumartesi

Golden Rose Matte Eyeshadow

       Günaydınlar :) Bu sabah sizlere Golden Rose Sılky Touch Matte Eyeshadow' u tanıtmak istiyorum.Far kullandığım zamanlarda altına baz niyetine hem biraz aydınlık gösterecek hem de kusurları kapatacak özellikte bir renk arıyordum.Watsons çalışanının önerisi üzerine bu farı aldım.İlk izlenimlerim oldukça iyi.Baz kullanmasamda çizgilere dolup birikme yapmıyor.Hafif sedefli ama öyle ben buradayım diye bağırmıyor.Sedefleri için inci parlaklığında diyebiliriz :)







       


          Fotoğrafta da görüldüğü gibi fazla pigmentli değil ancak bu benim daha çok hoşuma gitti çünkü oldukça hafif yapıda,göz kapağınızda ağırlık yapmıyor.Ben gözlerimin daha aydınlık durmasını sağlamak için göz pınarlarıma da sürüyorum.Hatta çok ihtiyaç anında yanımızda fazla malzeme yokken elmacık kemiklerimizin üzerine aydınlatıcı olarak bile kullanılabilir.Sizde günlük hayatta kullanabileceğiniz,göz kapağınıza aydınlatıcı nitelikte bir far arıyorsanız bunu denemenizi öneririm.



                                              Okuduğunuz için teşekkürler.Öpüldünüz B :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder