23 Eylül 2014 Salı

Sonbahar Kış'ın Olmazsa Olmazı : Lip Balm Dosyası


Havaların soğumasıyla yanımızdan eksik etmeyeceğimiz Lip balmlar... Herkesin bir favorisi vardır ama bizde kendimizce küçük bir kıyas yapalım hem kızlara fikir olsun hem favorilerimizi birbirimizle paylaşalım diye bir hangisi daha iyidir yapalım dedik ve B ve D olarak ortak bir yazı hazırlamaya karar verdik. İyi okumalar...



       Herkesin deli gibi merak ettiği yurt dışından sipariş ettiği meşhur Maybelline Baby Lips..

       Maybelline baby lips serisini fazlasıyla merak ediyordum fakat bir lip balmı yurt dışından sipariş vermenin çok gereksiz olduğunu düşündüğüm için beklemek istedim,beklediğime değdi ve Türkiye'ye de sonunda geldi :) gelir gelmez 3 çeşidini kaptım.bendekiler pink punch, cherry me ve mint fresh.Bende mi sorun var bilmiyorum fakat ben çok iyi nemlendirdiklerini düşünmüyorum.Dudağımdan çok çabuk çıkıyor.Dış görüntüleri ve renkleri hariç çok bir cazibelerinin olduğunu düşünmüyorum.Ben sadece günlük makyajıma renk katması dolayısıyla kullanıyorum.Dediğim gibi verdiğim para sadece bebeksi renkleri ve dış görünüşleri için. Diğer konularda benim için sınıfta kaldılar maalesef...



         Benim en favori lip balmım Neutrogena markasına ait olan. Ben sürekli dudaklarıyla oynayan biri olduğum için ve Eskişehir'de okuduğum için soğuktan kuruyan,çatlayan dudaklarıma en iyi bu geliyor. ,Rengi olmadığı için kolaylıkla rujumun altına uygulayabiliyorum ve onun dışında gerektirmese bile aklıma geldikçe uyguladığım bir ürün kendisi.Spf 20 korumasının olması yüzünden de sadece kışın soğuk havalarda değil,yazında tercih ettiğim ürünler arasında.

         Ancak kuzenimin bana geçtiğimiz yaz başı Almanya'dan getirdiği dm markasına ait Sun Dance isimli bu lip balm sadece kokusuyla bile hepsinin pabucunu dama attı :) Bu da Spf 20 içeriyor. Kalıcılığı baby lipslerden bir tık daha iyi gün içinde tazelemek gerektiriyor. Ama o kokusu...:) İlk başta vanilya gibi daha sonra sanki portakallı kurabiye gibi oluyor Yapısı sert değil,sürümü kolay.Uzun zamandır elimden düşmeyen tek lip balm.Gerçi soğuklar iyice bastırınca bana yeterli geleceğini düşünmüyorum ama şimdilik baş tacım kendileri :) Hiç ihtiyacım olmasa bile sırf kokusu için bile sürdüğüm zamanlar oluyor. Hatta şuan bunu yazarken bir ara verip sürüp geldim :) Kısacası çok büyük bir beklentiniz yoksa süper süper süper..! 
Yurt dışında başka hangi ülkelerde var bilmiyorum ama benim gibi kuzeniniz,halanız,teyzeniz fln oralardaysa mutlaka isteyip bir deneyin derim.

Umarım yazımız size biraz fikir vermiştir.kuduğunuz için teşekkür ederiz.Sevgiler B&D..:)





3 yorum:

  1. ig de görüp geldim... Denemek istediklerim arasında :)

    YanıtlaSil
  2. Bu arada blogunuza izleyici alanı eklerseniz bizlerde sizi ekleyebiliriz :)
    Buradan nasıl yapıldığına ulaşabilirsiniz;
    http://resimdefterimm.blogspot.com/2014/07/blogda-izleyiciler-gadget-i-ekleme.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz çok teşekkürler :) Evet biraz yeniyiz,o yüzden daha pek çözemedik,çözmeye çalışıyoruz :) yardımınız için çok teşekkürler :-*

      Sil