23 Eylül 2014 Salı

Flormar 391 Numara


       Malum kış geldi. Ojelerde ve makyajlarımızda koyu renklere yönelmeye başladık.Flormar son zamanlarda kendini oldukça yeniledi.Hem yeni çıkardığı koleksiyona,ürünlere göz atmak hemde bir kaç yeni kış ojesi almak için mağazaya girdiğimde ışıl ışıl olmasıyla hemen gözüme çarptı 319.Normalde çok fazla sedefli oje sevmiyorum nedense hep süslü,yaşlı teyzelerin sürdüğü ojeler aklıma geliyor :) Ama işin içine simler,parıltılar gelince işler tamamen değişiyor benim için :) Çok şeffaf,duru bir oje değil ama tek katta tam kapatıcılık sağlamıyor.Şişede gördüğünüz rengi elde etmek için en az 2 kat uygulamanız gerekiyor.Koruyucu olarak altına base coat sonra kat kat oje fln derken tırnağımda çok kat olmasını sevmiyorum.Bende elimde olan yine Flormar'ın Matte serisinden siyahı kullandım.Ben elimde mat siyah olduğu için onu kullandım yoksa normal bir siyah ojede kullanılabilir.Çünkü zaten üzerine bu simli oje sürüleceği için altındaki oje pekte önemli değil.


       Tek kat siyah oje üzerine tek kat 391 uyguladım ve işte sonuç :) Simli olduğu için top coat kullanmadım.ancak kullanım şeklimden dolayı zaten 391 top coat görevi gördü.İki gündür derinlemesine mutfak temizliğine girdiğimiz ve öğrenci evimizde bulaşık makinası olmadığı için bol bol bulaşık yıkadım :) Ellerim hep sudaydı ama ojelerde tek bir çıkma olmadı.Bu oje benim yeni favorilerim arasına girdi.Sizde simli,parlak ojelerden hoşlanıyorsanız Flormar 391'i bir deneyin derim.



Okuduğunuz için teşekkür ederim.Sevgiler..B :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder