12 Eylül 2014 Cuma

Ağustos Ayı Bitenler






İlk bitenler yazımızla herkese merhaba..
Bundan sonra her ay sonu ortak olarak bitenler postu hazırlayacağız.Bunlarda bizim ağustos ayı bitenlerimiz. Keyifli okumalar..

Elidor Kuru Şampuan : İlk kullandığım kuru şampuan kendisi.Oldukça memnun kaldım.İlk kez aldığım için diğer markalarla kıyas yapamadım ama en yakın zamanda denemek istediğim bir kaç marka daha var.Ama ilk izlenimlerim oldukça iyi.Saçtaki yağlılığı almasının yanında saça sanki krepe yapılmış gibi bir dolgunluk,hacim kazandırıyor. Tekrar alacağım ürünler arasında.

Isana Kuru Şampuan : Sevgili blogger nassli önermişti.Bende hazır Rossman indirimine gitmişken kaçırmak istemedim hatta 2 tane daha alıp yedekledim.Ancak bu ürün benim için tam bir hayalkırıklığı oldu. Saçtaki yağlanmaya etki ettiği doğru ama hacim vermesi 0. Birde hafif saçı sertleştiriyor sanki saç spreyi sıkılmış gibi bir etki bırakıyor. O yüzden elimdekiler bittikten sonra bir daha almayı kesinlikle düşünüyorum.

Rexona Cyrstal : İz bırakmayan deodorantların arasında bence en iyisi. Siyahlarda ve beyazlarda kesinlikle leke bırakmıyor. Kokusuda oldukça hafif boğucu değil. Bittikçe alıyorum hatta indirimde bulduğum zaman yedekliyorum.

Elidor Sıvı Saç Kremi : Duşta saç kremi kullansam da kullanmasam da duştan sonra sıvı saç kremi benim olmazsa olmazım.Ve bu konuda ki en büyük yardımcım elidor sıvı saç kremi.Bütün serisinden çok memnunum.Bittikçe aldığım ürünler arasında.

Vichy Normaderm Yağlı Ciltler İçin Yüz Temizleme Jeli : Yağlı bir cilde sahibim.Bu zamana kadar Loreal'den Diadermine'e kadar bir çok markanın yüz temizleme jelini kullandım fakat Vichy kadar iyisine rastlamadım.Yüzümü yıkadıktan sonra yüzümde kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor.Kokusu beni rahatsız etmiyor.Sivilce ve aknelerin oluşumunu engellemede de çok başarılı olduğunu düşünüyorum.

Yves Rocher Duş Jeli: Portakallı ve narlı yves rocher duş jelleri favorim.Özellikle narlısının kokusuna bayılıyorum.Yapısı oldukça güzel ve çok kolay köpürüyor fakat her duş jelinde olduğu gibi kokusunun vücutta kalıcılığı çok fazla olmuyor.Tekrar alacaklarım arasında.

Pond's El ve Yüz Kremi: Kendimi bildim bileli kullandığım tek kremimdir kendileri.Nemlendirici özelliği,kokusu,yapısı,verdiği yumuşaklık kesinlikle bambaşka.Türkiye'de ki Rossmanlarda bulamadım maalesef.Bu yüzden yurt dışından getirtmeye devam diyorum :)

Avon Celebre Parfüm : Kokusu hafif, çiçeksi bir koku. Çok kalıcı olmasada ben günlük hayatımda önemli bir yere gitmiyorsam kullanıyorum. Müptelası olmasamda indirimde denk geldiğim zamanlar alıyorum.

Golden Rose Pudra : Renk olarak denemeden öyle sepete atmıştım. Kötü bir tercih olmuş rengi bana oldukça koyu geldi ve biraz yoğun bir pudra bana göre. Sanki yüzümde kalın bir tabaka var hissi yarattı. Bende sadece t bölgeme çok hafif olarak uyguladım.

Pastel Ex Press Volume Mascara : Fiyatına göre performansı güzel bir ürün bence. Kasada görüp ne kadar kötü olabilir ki deyip almıştım ama gayet memnun kaldığım bir rimel oldu.

Oriflime Wonderlash Mascara : Oriflime'ın en güzel kirpik uzatan rimeli bence. Fırçanın bir tarafı kısa bir tarafı uzun silikon kıllarla kaplı. Uzun tarafı üst, kısa tarafı alt kirpiklerim için kullandım ve alt kirpiklerine rimel sürerken bütün göz makyajımı batıran biri olarak benim için oldukça kullanışlı oldu. Bu Oriflime'ın anneler günü için sanırım tam hatırlayamadım ama özel bir güniçin çıkardığı bir mascara. Bu fırçaya sahip herhangi bir rimel tekrar çıkarsa düşünmeden alırım.

Bizim bu ay bitenlerimiz böyleydi.Okuduğunuz için teşekkür ederiz.Sevgiler.. B & D :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder