4 Eylül 2014 Perşembe

Pastel Allık Yorumu


             Merhabalar kizlar.Bugun sizlere görünümüyle adeta bir şekere benzeyen pastel'in tatli mi tatli alliklarindan bahsedecegim. :)  Elimde su an 3 tane olmasina rağmen kalan renkleri de tamamlamaya çalışıyorum çünkü fiyatına göre böyle kalitede allik bulmak çok zor bence.Birde indirimleri yakalarsaniz tadindan yenmez :) Gelelim alliklarimizin guzel mi guzel ozelliklerine.Renkleri muazzam guzel.Ister yaz ister kış çok rahat kullanilabilirler.Tozutma kesinlikle yapmiyor.Pigmentasyonu oldukça iyi.Ben bazi zamanlarda far olarak da kullanabiliyorum.Ambalaja zaten diyecek söz yok. Hic kotu bir yani yok mu dediginizi duyar gibi oldum, evet var.Kullanilmadan önce alligin üzerinde olan o tatlı desenin kullanim dolayisiyla kaybolup gitmesi :)) Bende olan renkleri;

Pastel Spring Blush On-10 Numara.
Çok tatlı bir bebek pembesi.Gunluk makyajimda cok sık kullaniyorum.

Pastel Pretty Cheeks Blush On-Rose Matte.
Tam bir gül kurusu rengi.Bronz ve buğday tenlere çok yakıştığını düşünüyorum.

Ve son olarak Pastel Pretty Cheeks Blush On-Golden Sand
Tam bir bronz.Ben bazi zamanlar allik değil de bronzer olarak kullanıyorum ve inanilmaz guzel durduğunu dusunuyorum.
Alliklarin normal satış fiyatlari 10 tl gibi bir şey fakat ben indirimle tanesini 4.90-5 tl gibi bir fiyata almıştım.Pastel standlarini Gratis ve watsonslarda bulabilirsiniz. Öpüldünüz :)♡
D.

Soldan sağa-Pretty Cheeks Rose Matte,Spring Blush On 10 numara,Pretty Cheeks Golden Sand

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder