23 Eylül 2014 Salı

Rossmann Isana Duş Jeli ve Duş Kremi



           Günaydınlar bu yazımda size Rossman'ın mis kokulu duş jellerinden bahsedeceğim. Adını çok sık duyduğum ama nerde yahu bu Rossmannlar acaba diye düşündüğüm Rossmann'ın geçen sene Eskişehir'de de olduğunu öğrenir öğrenmez koştum gittim. Birde indirim dönemine denk gelmem benim için harika oldu. İçeri girer girmez gördüğüm fiyat uygunluğundan dolayı girdiğim şoku atlatır atlatmaz başladım almaya :) Pek çok ürün aldım ancak geçen sene olduğu için şimdi yedeklerimin arasına koyduğum ancak yeni sıra gelen bu iki ürünü tanıtacağım. 

           Daha önce hiç denememiştim ama en fazla ne kadar kötü olabilir ki diye düşündüm ve bu iki duş jelini aldım. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 1,25 ti. Ciddi misin dediğinizi duyar gibiyim :) Rossman'ın kendine ait pek çok markası var ama benim denemek için aldıklarım Isana ve Rival De Loop. Onun dışında Essence,Pastel gibi markaları da bünyesinde barındırıyor. Özellikle diğer kozmetik marketlerle birlikte girdiği büyük indirim dönemlerinde diğerleri % 40 yapıyorsa Rossmann  %50 yapıyor ki bu oldukça süper.İşin özeti yakınınızda Rossman varsa hiç durmayın,Fiyatlar öyle uygun ki indirim zamanı beklemeye bile gerek duymuyorsunuz :) Şimdi başlayalım jelleri anlatmaya..



        Bu mor olan siyah orkide özlüymüş. Siyah orkide mi kokuyor bilmiyorum ama kokusunun bir harika olduğu kesin. Çok fazla çeşit vardı ama bunda Limited Edition yazması ilgimi çekti ve ben bunu seçtim. Jellerde genel olarak köpürme sıkıntısı yok. Az bir miktar köpük içinde kalmanızı sağlıyor. Kullanım sonrası vücudunuzda herhangi bir kuruluk,gerginlik hissetmiyorsunuz. Üstelik paraben içermiyor.




Bir diğeri ise bu hindistan cevizli duş kremi. Krem olarak geçiyor,yapısı diğerine göre biraz daha yoğun,daha kremsi. Mis gibi hindistan cevizi kokuyor. Nem dengesini koruduğu ve ciltte kurumayı engellediği yazıyor. Sanki bu nem konusunda siyah orkideli olana göre bir tık daha iyi gibi geldi bana. Koku yoğunluğu olarak da diğerinden daha kalıcı olduğunu düşünüyorum.

Sizde duşunuzu keyifli hale getirmek bol bol köpük ve mis kokular içinde duş almak istiyorsanız Rossmann'ın banyo ürünlerine bir şans vermelisiniz :) 

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sevgiler B..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder