28 Eylül 2014 Pazar

Chanel Mysterious ve Dior Amazonia Dupe'u + İncelemesi



     Geçen akşam oje sürmek istediğimde her zamankinden biraz farklı olsun istedim.Ojeleri karıştırırken uzun zamandır kullanmadığım,hatta unuttuğum bir oje geldi elime 'Alix Avien 292' sonbahara oldukça yakışacağını düşündüm ve sürdüm.






     Renk tam bir haki yani kopkuyu bir zeytin yeşili.Neyse ben ojeyi sürdüm ama bir yandan da bakıyorum ben bu ojeyi biyerden bileceğim neydi bu neydi bu derken aklıma Chanel geldi.İnternette yaptığım ufak bir araştırma sonucu ojenin Chanel 2013 Sonbahar Superstition koleksiyonuna ait 601 numaralı Mysterious adlı ojesi olduğunu öğrendim.

     Aynı şekilde araştırırken karşıma birde Dior 2012 Sonbahar koleksiyonuna ait 605 numaralı Amazonia adlı ojesine de çok benzediğini farkettim.Dior sadece biraz daha soğuk bir ton.

     Bu ojede ikisinin arası bir şey ama sanki Chanel'e bir tık daha fazla benziyor. Tam bir sonbahar-kış ojesi olmasına karşın tek bir kötü yönü var :( Oldukça duru bir oje.Şişenin üzerindeki rengi anca 3. katta yakalayabildim.Chanel ve Dior gibi markaların oje trendlerini belirlediğini düşünürsek ve bu zamana kadar (benim fikrim) hiçbir kötü koleksiyon çıkarmadıklarını da buna eklersek,dupe olan Alix Avien'e bir şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum.Tabii ki kalıcılık,opaklık,renk verme gibi konularda kesinlikle kıyaslama bile yapılamaz ancak ben sevdim.En azından bir Chanel oje alana kadar bu oje favorilerim arasında :) 

Hava çok kapalı olduğundan malesef doğru ışığı bulamadım :/ İki resimde de biraz farklı çıktı ojenin rengi o yüzden ikisini de ekliyorum.Ancak tırnakta ve şişedeki duruşu aynı resimlerdeki gibi.



Okuduğunuz için teşekkür ederim.Sevgiler..B :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder