19 Ekim 2014 Pazar

Presleme Nasıl Yapılır ?

Merhabalar kızlarr Gülen gözlü gülen yüz  Bugün sizlere herkesin merak ettiği aynı zamanda da bir yerlerden aşina olduğu bir yöntemden bahsedeceğim.Kırılan farlarınızı,pudralarınızı kolayca eski haline getirebileceğiniz biz yöntem Gülen gözlü gülen yüz Bunun için ihtiyacınız olan bir kaç şey olacak.Bir adet kase ya da kırık ürününüzü içine koyabileceğiniz bir kap,kolonya ya da alkol,bir adet çay kaşığı ve ürününüzün orijinal kabı ya da istediğiniz bir kap Gülen gözlü gülen yüz  Malzemeler gerçekten çok basit ve her evde bulunabilecek şeyler Gülen gözlü gülen yüz  Hadi şimdi yapımına başlayalım.


Ben çok severek kullandığım ama aldığım gibi kırılan cabana boy allığımı preslemek istedim.Atmaya kıyamadım. Doğal yüz  Preslenmesiyle bir sure daha işimi görecektir Beğenme işreti İlk olarak kırık olan allığımı bir kase içine boşalttım.Çay kaşığı yardımıyla kırık olmayan parçaları da iyice ezdim.Daha sonra allığımı hafif çamur kıvamına getirecek kadar kolonya ekledim. ( Benim elimde kolonya olduğu için kolonya kullandım fakat siz tercihe göre alkol kullanabilirsiniz tamamen tercih sizin Gülen gözlü gülen yüz  ) Bu arada allığımın kabını temizledim.Yıkamak daha iyi olurdu ama malum the balm kabı kartonumsu şekilde olduğu için bozulacağını düşündüğümden  ıslak mendille temizledim.Çamur kıvamına gelen allığımı kabına boşalttım ve çay kaşığımın arkasıyla düzeltebildiğim kadar düzelttim Gülen gözlü sırıtan yüzÜzerine desen vermek isterseniz bir baskı ürünüyle istediğiniz şekli elde edebilirsiniz.Bu işlemden sonra geriye sadece kurumasını beklemek kalıyor Beğenme işretiGülen gözlü gülen yüz  







Biliyorum kolonya çok ağır olmaz mı koku açısından diyebilirsiniz ama kullandığınız kolonyaya ve miktarına göre koku yoğunluğu değişebiliyor.Eğer hiç koku istemezseniz saf alkol işinizi görecektir Beğenme işreti  Aromalar kullanıldığını da duymuştum fakat hiç denemediğim için ürünün yapısını bozar mı bozmaz mi bilemiyorum o yüzden kullanın diyerek sizi yanlış yönlendirmek istemem Öpücük atan yüz  



İşte presleme sonrası allığımın duruşu ve Swatch'ı Gülen gözlü gülen yüz  Gördüğünüz gibi hiç bir değişiklik yok Gülen gözlü gülen yüz  
Sizde bu şekilde evde atmayı düşündüğünüz ürünlerinizi kolayca presleyebilirsiniz.Okuduğunuz için çok teşekkürler,hepinize mus mutlu pazarlar Kalp şekilli gözleri olan gülen yüzÖpücük atan yüzMor kalpSarı kalp  D. 











2 yorum: